Tour

27 juli 2018 - Batu Layar, Indonesië

Het was geweldig vandaag. Joyce is een gezellige meid en samen met haar heb ik een tour gedaan door Lombok. We begonnen bij monkey forest en wat zagen we veel wilde apen. Veel hadden een kleintje zo schattig. Daarna bijna 3 uur in de auto gezeten en prachtige rijst velden gezien en naar de voet van de rinjani vulkaan. Eerst genoten van het geweldige uitzicht en daarna de wandeling gedaan naar de watervallen. Het was echt geweldig. Joyce heeft de trip naar de 2e waterval volbracht. Vlak voor het eind van de zware trip haakte ik af. Ik heb genoten van de jonge kinderen die in het water aan spelen waren en de mensen door hetwater heen hielpen. Op de weg naar de watervallen toe kwamen we 3 hele jonge meisjes tegen. Deze waren met een groot met bamboe aan het klein hakken om hierop te sabbelen. Wij hebben het geluk gehad te proeven en wat was dat lekker. Ook wat locale andere dingen gegeten zoals gebakken banaan, pittig wortel hapje en een sesam cracker. Verder kreeg Joyce op de terugweg trek. Ze maakte het zakje open en gelijk kwam daar een grote aap aan. Deze had het gemunt op het zakje met lekkers.  Dit was best een spannend moment want wat hebben deze beesten grote tanden zeg. Morgen stappen we samen op de boot naar flores. Waar we 4 dagen opzitten. Het is hier dan even stil, omdat ik dan waarschijnlijk geen Internet heb. Het bericht hiervan komt later. Op 1 augustus vlieg ik naar Bali toe.

Foto's van vandaag zijn ook toegevoegd.

1. Sandra:
    29 juli 2018
    Mooie foto's Wieke. Geen spullen gestolen door de apen? Dat heeft een vriend van mij meegemaakt. Haha. Ze waren zeker niet echt aaibaar?
    Fijne boottrip. Maak maar prachtige foto's. En veel mooie momenten mee.
  2. Wieke In de Betouw:
    31 juli 2018
    Er is gelukkig niks gestolen het was echt heel gaaf allemaal ik zal vanavond schrijven over mijn boottrip.