Ontmoetingen

26 juli 2018 - Batu Layar, Indonesië

Dinsdag 3 super gezellige meiden uit Nederland ontmoet.  We hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Het was een geweldige avond, maar helaas moesten ze de volgende dag weer weg, maar geen stress want ik veranderde van slaap plek. Van een guesthouse met achterstallig onderhoud, maar met geweldig lieve mensen naar een werkelijk prachtig hotel. Daar heb ik 2 duitsers ontmoet en een Nederlands gezin. We hebben heerlijk gekletst en samen gezwommen het was ontzettend gezellig. In de avond met een nieuw Nederlands meisje gegeten ze heet Anne. Later kwameen vriendin Roos met een vriend van haar erbij. Niet mijn slag mens maar wel weer erg leuk en fijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Vandaag moest ik van ren private room naar een dorm verkassen. Een dorm iseen gemengde kamer, maar vanavond private omdat niemand anders deze heeft geboekt. In de middag gewinkeld in Mataram en een prachtige sarong gekocht samen met Jake. Hij komt uit Engeland en ging mee naar Sengiggi. We gingen een hapje eten en wat drinken in Happy Cafe. Wat was dat een super avond aangezien we contact hebben gelegd met Clara en Dora. 2 meiden uit Slovenië. Na Happy Cafe gingenwe naar de club. En ja dat was een echte. Niet mijn muziek style en ik heb nog nooit zulke harde muziek gehoord, maar we zaten wel in de VIP room. Dat was wel speciaal. Nu net weer terug en ontzettend moe. Morgen komt Joyce en met haar ga ik een tour doen en stap ik zaterdag op de boot naar Flores. Misschien gaan we morgen nog naar Happy Café en daar is het goodbey to Jake, Clara and Dora. Mn laatste dagen in Lombok. Het was een slechte start maar uiteindelijk echt geweldig!

1. Sandra:
    29 juli 2018
    Goed zo. Je bent in ieder geval een hele ervaring en daarnaast een mooi verhaal rijker.
  2. Wieke In de Betouw:
    31 juli 2018