Nog een weekje

13 juli 2018

Phoe het wordt langzaam aan steeds een beetje spannender. Waarschijnlijk ben ik volgende week vrijdag druk bezig en vol spanning. Nog snel de kooi van Speedy verschonen, hem heel veel knuffelen en afscheid nemen van mijn kleine vriendje. Nog even mijn bed verschonenen de laatste spullen opruimen, want je komt veel fijner thuis in een schoon huis. En zeer waarschijnlijk loop ik wel 10x mijn backpack en mijn daybackpack na. Heb ik mijn paspoort wel, mijn internationale rijbewijs en bovenal mijn ticket.

Pffff de spanning is er al wel en ik moet nog een week wachten.

Wordt een zware week ben ik bang.

1. Sandra:
    15 juli 2018
    Magic word: lijstjes maken.
    Daar wordt je een stuk rustiger van.

Leuk meis. Nog heel even en dan is het zover. Rustig aan. Nog even van je huisje en speed genieten en vooral.... lijstjes maken voor alles. ;) :*
  2. Wieke In de Betouw:
    Hoi San,

Daar ben ik zeker mee bezig, maar moet ondertussen morgen nog even kennis maken met mijn nieuwe klas en lokaal, er komen nog even nieuwe matrassen binnen, omdat ze deze week nirt geleverd werden en zo nog meer.
    Gisteren eindelijk mijn open schoenen kunnen vinden na weken zoeken. Er loopt gewoon veel door elkaar maar het komt helemaal goed. Ondanks dat alles is het gewoon spannend om alleen weg te gaan. Leuk dat je me gaat volgen.
  3. Jannie Blom:
    15 juli 2018
    Rustig aan, og even genieten van onze mooie zomer. Benen op de bank en gewoon helemaal niets. Gewoon even las op de plaats, dan komt het vast goed. Maak een briefje met wat er allemaal mee moet, afstrepen wat je hebt en in welke tas geeftvoverzicht en rust.
  4. Wieke In de Betouw:
    15 juli 2018
    Hoi Jannie, de lijstjes zijn er wel hoor, maar helaas is het komende week gewoon nog werken en daarom moet alles tussendoor even geregeld worden. Hier begint de zomervakantie voor de kinderen op as. vrijdag om 12 uur. Dus nog even door. Vandaag veel wassen en mijn tas vast klaar maken voor zover ik kan en alles controleren. Heb ik alles wat moet ik nog kopen of ergens in mn kasten opzoeken.