Vaccinaties

10 mei 2018

Gisteren mijn vaccinaties gehaald.
Het was nog even spannend of het door kon gaan aangezien ik.last kreeg van mijn zonne allergie. Voor de zekerheid de huisarts gebeld en het was geen probleem.

2 vaccinaties gekregen en een recept voor een noodpakketje malaria tabletten.
Bij het afrekenen besloten dat ik ook een ehbo setje mee wilde nemen, diaree remmer en deet.

Al met al een dure dag, maar wel erg belangrijk.

1. Jannie Blom:
    8 juli 2018
    Hoi Wieke, stoer! Hoe lang ga je weg, leuk om je te volgen, goede reis en een geweldige tijd.
  2. Wieke In de Betouw:
    Hoi Jannie,
    Wat leuk dat je mij gaat volgen. Ik ga op 21 julie weg om vervolgens 3 volledige weken in Indonesië rond te trekken.
    Ik vind het ontzettend spannend, maar ga er een geweldige reis van maken.
  3. Wendy:
    Heey wieke!
    Leuk om je te volgen als jij deze trip gaat maken🍀💋
  4. Wieke In de Betouw:
    8 juli 2018
    Super leuk dat je me gaat volgen. Krijg er ook steeds meer zin in ondanks de spanning die langzaamaan komt opzetten
  5. Lieve groet Lucie:
    8 juli 2018
    Hey Wieke wat een onderneming om dit alleen te gaan doen!👍🏻Fijne reis en ik blijf je volgen!🤗
  6. Wieke In de Betouw:
    Hoi Lucie,
    Het is inderdaad een hele onderneming maar wat heb ik er een zin in. Mn backpack staat al bijna klaar.
    Leuk dat je me gaat volgen 😊
  7. Anna:
    Hé Wieke,

Wat super stoer!! Je gaat vast hele mooie en bijzondere dingen beleven en veel mensen ontmoeten. Ik ga je zeker volgen 🤗
  8. Wieke In de Betouw:
    Hoi Anna,

Ik ga er zeker vanuit dat ik veel mensen ga ontmoeten en een mooie tijd ga beleven.
    Leuk dat je me gaat volgen
  9. Marja Doting:
    8 juli 2018
    Ik wens jou een geweldige tijd toe, stoer dat je dit alleen aan durft, ga je zeker volgen en genieten van je verhalen
  10. Wieke In de Betouw:
    8 juli 2018
    Dank je wel Marja. Ik vind het ook wel een flinke stap. Leuk dat je me gaat volgen.
    Groet Wieke
  11. Lidwien Vos:
    9 juli 2018
    Nou ben benieuwd wat je voor een mooi avontuur je tegemoet gaat.... Ik zal je volgen... Veel plezier.
  12. Wieke In de Betouw:
    9 juli 2018
    Hoi Lidwien,

Ik ben ook wel benieuwd naar de avonturen die ik ga beleven. Leuk dat je me gaat volgen en ik ga zeker veel plezier maken. Dank je wel.
    Groet Wieke